بهترین پوزیشن های جنسی برای عاشقان سینه

بهترین پوزیشن هاي‌ جنسی برای عاشقان سینه یک سبزه سکسی با سینه هاي‌ بزرگ روی تخت دراز کشیده اسـت سینه ها خیلی شگفت انگيز هستند در چند لحظه انها می توانند بـه طور کامل استرس شـما را کاهش دهند و احساس شگفت انگيز ودر عین حال روشن را در شـما ایجاد کنند. ما زنان عاشق داشتن انها هستیم و شـما مردان دوست دارید با دست یا دهان بـه آن ها توجه کنید.

 

اگر مردی هستید کـه بـه سینه‌ها علاقه دارید، ممکن اسـت متوجه شوید کـه آن قدر کـه میخواهید با ان‌ها وقت نمی گذارید، و گاهی اوقات بهترین زمان برای آشنایی بیشتر با سینه‌ها هنگام رابطه جنسی اسـت. ما نگاهی بـه عده اي از بهترین پوزیشن هاي‌ جنسی برای شـما عاشقان سینه می‌اندزیم.

 

دختر بالای سر

یکی از نخستین پوزیشن هایي کـه وقتی بـه داشتن رابطه جنسی با دسترسی عالی بـه سینه ها فکر می کنید بـه ذهن شـما خطور می کند، موقعیت زن در بالا خواهد بود. بـه هرحال این یک موقعیت عالی برای رابطه جنسی اسـت زیرا او سرعت و حرکت را بازرسی می کند، وی را کاملاً تحت بازرسی قرار می دهد و بـه شـما این فرصت را می دهد کـه بـه اسانی دراز بکشید و استراحت کنید.

 

البته، برای کسانی کـه دوست ندارند چیزی جز نوازش یک جفت دختر جوان را دوست ندارند بسیار عالی اسـت، زیرا در حالی کـه او با خوشحالی روی خروس شـما بالا و پایین می‌پرد، میتوانید بـه ان سینه‌ها برسید و فشار خوبی بـه ان‌ها بدهید و ان را بـه موقعیت مناسبی تبدیل کنید. آی تی.

 

بیشتر بخوانید : 17 حالت سکس داغ که با اسباب بازی های جنسی حتی داغ تر هستند

 

با این حال، ممکن اسـت از این‌که نمیتوانید زبان مشتاق خودرا نیز بـه زبان بیاورید، احساس ناامیدی میکنید، و اگر اینطور اسـت، میتوانید یک پیچ و تاب بسیار ساده اضافه کنید تا دختر در بالای موقعیت مورد علاقه‌ي جدید خود قرار گیرد… و همه ی چیزهایی کـه دارید . انجام دادن این اسـت کـه در رخت خواب بنشینید.

 

نشستن در رخت خواب یک راه عالی برای تغییر وضعیت و اجازه نفوذ عمیق تر اسـت، در حالی کـه دهان خودرا درست بین سینه هاي‌ او قرار می دهد. می توانید بـه آرامی همه ی انها را ببوسید تا هنگام پریدن وی را اذیت کنید ؛ یا می توانید نوک پستان را بـه دهان خود بمکید و اجازه دهید او بیدمشک خودرا بـه سمت شـما ساییده کند.

 

در مقابل دیوار

اگر قدرت دارید، داشتن رابطه جنسی روبه‌دیوار راهی عالی برای پمپاژ خون و فریاد زدن شریک زندگیتان از خلسه اسـت. بلند کردن او و فرو بردن او در حالی کـه پشتش بـه دیوار اسـت بسیار سرگرم کننده اسـت و او از نمایش قدرت شـما لذت خواهد برد.

 

این موقعیت همچنین عالی اسـت اگر می خواهید نحوه جهش جوانان وی را با هر بار رانش تماشا کنید. با افزایش سرعت می توانید از فشارهای طولانی و سخت و حرکت سینه هاي‌ او لذت ببرید. اگر او نیازی بـه چنگ زدن بـه شـما یا دیوار ندارد، می توانید وی را مجبور کنید تا بـه سینه‌هایش محبت کند. همان طور کـه بـه سختی وی را نفرین می کنی، میتوانی نحوه فشار دادن دست‌هایش بـه هم یا فشار دادن انگشتانش بـه نوک سینه‌هایش را تماشا کنی. او شـما را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد کرد.

جلوی آینه

تقریبا همه ی ما یک آینه در اتاق خواب خود داریم، ودر حالی کـه تمایل داریم از ان فقط برای آماده شدن استفاده کنیم، شـما می توانید از ان برای التیام زندگی جنسی خود استفاده کنید، فقط با خاطرجمعی از این‌که وقتی با شور و شوق در حال فاصله گرفتن هستید بـه ان نگاه می کنید . .

 

بیشتر بخوانید : 30 ترفنده سکسی برای رابطه زناشویی و رسیدن به ارگاسم

 

خودرا روی لبه تخت و رو بـه آینه بنشینید و همسرتان را در حالت دختر گاوچران معکوس روی خروستان بنشینید. همان طور کـه او می پرد و می‌چرخد، می توانید بـه آینه نگاه کنید و ببینید کـه بدن او چگونه حرکت می کند. حتی بهتر از ان این اسـت کـه بتوانید بـه اطراف برسید ودر حالی کـه وی را لعنتی می کنید، سینه هاي‌ وی را بفشارید، و می توانید واکنش تمام بدن او بـه لمس را تنها با یک نگاه سریع بـه آینه ببینید.

 

با این حال، اگر میخواهید نوک سینه‌هاي‌ وی را اذیت کنید، یک راه خوب برای انجام اینکار، داشتن رابطه جنسی در مقابل آینه r اسـت. ممکن اسـت نتوانید انها را ببینید، اما مواد سرد آینه با ساییده شدن نوک سینه‌هایش بـه ان لذت زیادی بـه او می دهد و میتوانید بـه سرعت بین سردی آینه و دست‌هاي‌ گرمتان روی سینه‌هایش جابجا شوید. .

 

اگر از تحسین این سینه ها لذت می‌برید، این پوزیشن هاي‌ جنسی سینه را دوست خواهید داشت!

 

مبلغ خوب قدیمی

وقتی می خواهید کمی بـه ان سینه‌ها توجه کنید، گاهی موقعیتی بهتر از مبلغان خوب قدیمی وجود ندارد. ممکن اسـت بـه هرحال برای پیش بازی دراین موقعیت قرار بگیرید، و همان طور کـه بـه آرامی دیک خودرا بـه داخل بیدمشک خیس انها می کشید، می توانید بـه سادگی فشار دهید، لیس بزنید و بـه آرامی ان تالارهای بزرگ و زیبا را گاز بگیرید.

 

در حالی کـه بـه آرامی بـه داخل و خارج می شوید روی سینه‌هاي‌ او بوسید و او شروع بـه پیچیدن زیر شـما می کند و از شـما التماس میکند کـه بیشتر بخواهید. این‌که در حین رابطه جنسی بـه سینه هایش توجه می کنید، برای او بسیار مهم اسـت، بنابر این اینکار را ادامه دهید تا وی را بـه ارگاسم نزدیک کنید.

 

اگر در انجام چند کار عالی هستید، می توانید در حین فشار دادن یکی از نوک سینه هاي‌ وی را در دهان خود بگیرید. بـه ازای هر فشار محکم، نوک سینه‌هاي‌ وی را بـه آرامی بین دندان‌هایتان گاز بگیرید ودر حالی کـه او بـه ارگاسم میرسد، نوک پستان را بـه شدت می‌مکد تا احساس شگفت‌انگیزی در او ایجاد کند.

 

روسی

مردانی کـه عاشق سینه هستند ممکن اسـت از داشتن رابطه جنسی لذت ببرند، اما تمایل دارند کـه جذاب‌ترین حالت را زمانی پیدا کنند کـه سینه‌هاي‌ همسرشان را تمام کنند. روسی یا تیت وانک بهترین راه برای درمان خود و عشق شـما بـه سینه ها اسـت، و موقعیت بسیار خوبی برای امتحان کردن ان اسـت.

 

بیشتر بخوانید : 20 محبوب ترین و مشهورترین پورن استارها (2023) با اندام زیبا

 

آنهایی کـه خوشحال هستند بـه شریکشان اجازه می دهند بازرسی را در دست بگیرد، می توانند بـه سادگی دیک خودرا بین سینه‌هایشان فرو ببرند، همانگونه کـه انها را بـه هم می‌فشارند، و نحوه مالیدن نوک سینه‌هایش و نوازش سینه‌هایش را تماشا کنند، در حالی کـه شـما بـه شدت قفسه سینه‌اش را نفرین میکنید.

 

از طرف دیگر، شـما می توانید کسی باشید کـه فشار میدهد، و پس از ان میتوانید کارهای دستی‌تان و آشفتگی‌هایي را کـه از سینه داغ و جذاب او ایجاد کرده اید تحسین کنید .

برای دوستداران سینه

من زنی هستم کـه عاشق بازی با سینه هاي‌ خودش اسـت. من همچنین عاشق بازی با سینه هاي‌ دیگر هستم. آن ها در دستان من خیلی احساس خوبی دارند و بوسیدن انها یک حرکت بزرگ اسـت. اگر برای بازی با سینه هاي‌ انها الهام گرفته اید، راه هاي‌ زیادی وجوددارد کـه می توانید بازی کنید . مطمئناً خسته نخواهید شد!

 

بنابر این بـه ما بگویید، موقعیت جنسی مورد علاقه شـما برای تماشای جهش سینه هاي‌ زیبای او در حالی کـه وی را لعنتی می کنید، چیست؟ آیا ان را در بالا پوشش داده ایم یا کاملاً ان را از دست داده ایم؟

 

همچنین بخوانید : 

بیوگرافی جانی سینز (عمو جانی) + عکس های خفن با پورن استارهای مشهور

عکس های لخت مه لقا جابری + بیوگرافی مه لقا جابری مدلینگ معروف ایرانی

 

جدیدترین مطالب سایت

ورود به سایت شرط بندی
سایت سیگاری بت