چشم انداز قمار کازینو ترکیبی همیشه در حال تغییر از موارد دلخواه قدیمی و فناوری جدید و هیجان انگیز اسـت. کازینوها همیشه در بازار بـه دنبال راههاي جدید برای کسب سود هستند ودر عین حال مشتریان خودرا سرگرم نگه میدارند، و شرکتها برای رسیدن بـه حق امتیاز کازینو صف می کشند.7 بازی کازینوی شکست خورده و فراموش شده را دراین پست مطالعه کنید.
بازیهاي جدید و هیجانانگیز دائماً در کازینوها عرضه میشوند، و زمانی کـه یک بازی جدید وارد می شود، با بازیهاي قدیمی همراه میشود. این 7 بازی کازینوی شکست خورده و فراموش شده ان چیزی را کـه برای حفظ توجه قمارباز کازینو برای مدت طولانی لازم اسـت نداشتند.
جنگ، بازی ورق فراموش شده اي اسـت کـه تعداد زیادی از ما در سفر های جاده اي در صندلی عقب خودرو ها بازی میکردیم. من هنوز خاطرات خوشی از بازی با مادرم زمانی کـه در خانه بودم و حالم خوب نیست را در ذهن دارم.
جنگ کازینواین بسیار یک بازی کودکانه اسـت. استراتژی بسیار کمی در بازی War وجوددارد.
جنگ کازینو تفاوتی ندارد. این می تواند یک بازی کاملا کسل کننده باشد، بـه خصوص با توجه بـه تمام انتخاب هاي مدرن کازینو.
فروشنده یک کارت را برای بازیکن و فروشنده بر می گرداند و هرکس کارت بالاتری داشته باشد برنده دست می شود. چیز زیادی برای ان وجود ندارد و دستها با سرعتی سریع حرکت می کنند.
اگر بازیکن و فروشنده باهم مساوی کنند، بازیکن می تواند با قرار دادن یک شرط اضافی برابر با شرط اولیه خود، بـه جنگ برود.
فروشنده 3 کارت را می سوزاند، سپس یک کارت بـه بازیکن می دهد و همین کار را برای خودش انجام می دهد. بازهم کارت بالا برد را میبرد.
با این حال، دریک جنگ، بازیکن فقط در شرط دوم خود پرداخت میشود و شرط اول فشار برای برد اسـت. اگر فروشنده برنده شود، هردو شرط بازیکن باخته اسـت.
این بازی بـه دلیل ضریب تساوی تقریبا 3٪ لبه خانه دارد. اگر اطلاعات زیادی در مورد بازی هاي کازینو دارید، میدانید کـه اکشن سریع همراه با لبه خانه بالا، بازی را برای بازیکن بسیار ترسناک می کند.
با این حال، می توانید Casino War را در بیشتر کازینوهای سراسر جهان پیدا کنید. البته، فقط بـه این دلیل کـه می توانید یک بازی را انجام دهید بـه این معنی نیست کـه باید انجام دهید.
Casino War یکی از جدید ترین بازیهاي مد اسـت کـه در حال خارج شدن از کف کازینو و ورود بـه کتابهاي تاریخ اسـت. من میگویم، رهایی از شـما.
انواع پوکر مورد علاقه کازینوها هستند زیرا بازیکنان در مورد مشتقات پوکر هیجان زده می شوند. کازینوها انها را دوست دارند زیرا آن ها رقیب هستند، بـه این معنی کـه آن ها از این بازی هاي پوکر کازینو پول بیشتری کسب می کنند.
دریک بازی پوکر معمولی، بازیکنان در مقابل یک دیگر قرار میگیرند. کازینو امتیاز یا درصد نسبتا کمی را از بازیکنان حفظ می کند. از این گذشته، انها همه ی چیز را برای تسهیل بازی فراهم می کنند. انها سزاوار برش هستند
آناناسبا این حال، دراین تنوع بازی هاي رومیزی، کازینو پول نقد زیادی بـه دست می آورد. دلیل ان این اسـت کـه اکنون بازیکن در مقابل خانه قرار دارد و خانه همیشه برنده اسـت.
Pineapple Poker در واقع یک بازی کازینویی هیجان انگیز اسـت. اگر از قبل در مورد استراتژی پوکر پایه خود صحبت کنید، یک مزیت فوق العاده خواهد بود. با فرض این کـه میتوانید یک میز پیدا کنید، پوکر Pineapple بـه بازیکن این فرصت را میدهد تا استراتژی را در قمار کازینوی خود بگنجاند.
دستها بـه کندی پیش میروند، کـه بـه حفظ سرمایه شـما کمک میکند ؛ ودر حالی کـه برای تکمیل یک دست نیاز بـه شرطبندی بیشتری دارید، یک استراتژی کوچک میتواند شـما را راه درازی ببرد.
بـه نظر میرسد بزرگ ترین دلیل عدم محبوبیت بازی تا حد زیادی بر اساس اشباع بازار اسـت. مشتقات پوکر هر کجا کـه در کف کازینو نگاه کنید وجوددارد.
بـه یاد داشته باشید، فقط بـه این دلیل کـه بازی هیجان انگیزتر بـه نظر میرسد، ان را انتخاب بهتری نمیکند.
تقریبا همه ی در مقطعی از زندگی خود بازی کلاسیک 5 کارتی را انجام داده اند. من و خانواده ام وقتی بچه بودم ساعت ها دور میز می نشستیم و بازی میکردیم.
یادم میآید نخستین جرعه ماء شعیر را در یکی از این بازی ها با روز و عموهایم در مزرعه ما در فصل آهو خوردم. دور از نگاه همیشه نظاره گر مادرم، هرگز بـه بابا نی نیافتم.
گاهی اوقات، بازی برای تغییر سست یا غرور انجام می شود. در مواقع دیگر پول می تواند نسبتاً قابل توجه باشد.
مورد دوم بی شک چیزی اسـت کـه توجه کازینوها را بـه خود جلب کرده اسـت. در واقع، تا دهه 1980؛ هنوز هم میتوانستید این بازی را کـه مورد علاقه تعداد زیادی از بازیکنان پوکر قدیمی مانند دویل برانسون بود، در کازینوها پیدا کنید.
متأسفانه، ماهیت کازینوی دوستانه بازیهاي دیگر و افزایش محبوبیت تگزاس هولدم، قرعه کشی 5 کارتی را بـه تاریخچه تاریخ کاهش داد. مانند تعداد زیادی از کابوی ها و مرزبانان کـه بازی را بسیار محبوب کردند.
با این حال، پوکر 5 کارتی از طریق بازی هاي خانگی و پوکر ویدیویی ادامه دارد. پوکر ویدیویی بازی 5 کارتی را میگیرد و ان را بـه یک ماجراجویی دست ساز تبدیل می کند.
بـه جای بازی با رقیب، بازیکن باید از استراتژی استفاده کند تا بهترین دست ممکن را بسازد. اکثر قماربازان کازینو ان را نادیده میگیرند زیرا دائماً چراغ هاي چشمک زن و زنگ ها بـه صدا در نمیآید تا توجه انها را جلب کند.
مایه شرمساری هم هست پوکر ویدیویی پایینترین امتیاز را در میان هر بازی در کازینو دارد. در واقع، زمانی کـه از استراتژی مناسب بر روی اتومبیل مناسب استفاده شود، مزیت در واقع نصیب بازیکن می شود.
فارو شبیه ترین بازی بـه رولت مدرن بود کـه در غرب وحشی محبوب تر از پوکر بود. این بازی بـه طور برجسته در فیلم Tombstone، یکی از موارد مورد علاقه من در تمام دوران بـه تصویر کشیده شد.
واقعیت این اسـت کـه وایات ارپ یک کوسه کارتی بودو او و برادرانش سهمی از سالنی داشتند کـه در ان برادران اکشن بازی را اجرا می کردند.
فاروفارو روی یک میز با هر 13 پیک روی میز بازی شد. آس در تمام طول مسیر تا کینگ کـه بالاترین کارت بود کمترین بود.
شرطبندان شرطهاي خودرا روی کارتها میگذارند، دقیقاً مانند بازیکنان رولت مدرن، تراشههاي خودرا روی اعداد چرخ قرار می دهند.
سپس فروشنده 2 کارت میکشید. کارت اول کارت بازنده بودو خانه هر شرطی را روی کارت منطبق گرد آوری کرد.
کارت دوم کارت برنده بودو تمام شرطهایي کـه برای ان کارت گذاشته شده بود پرداخت شد. هر شرط باقیمانده می تواند فشار دهد، توسط بازیکن گرد آوری شود، یا بـه عدد دیگری منتقل شود.
میتوان از یک عنصر مهارت استفاده کرد، دقیقاً مانند شمارنده کارت در بلک جک. اگر بازیکن می توانست کارت هاي بازی شده را ردیابی کند، شانس بسیار بیشتری برای حدس زدن محدوده دستها خواهد داشت.
فارو تا اواخر دهه 1950 در واقع یک بازی کلاسیک کازینو بود .
اي کاش این فرصت را داشتم کـه یک بازی کازینوی فارو را بازی کنم.
در نهایت، این بازی بـه اندازه کافی سودآور نبود کـه ارزش وقت کازینو را داشته باشد و از کازینو بازنشسته شد. با این حال، این یک ترفند مهمانی عالی خواهد بود کـه فارو را برای شب کازینوی بعدی خود وارد ترکیب کنید.
اواخر دهه 2000 زمان پیشرفت هاي فن آوری قابل توجهی بود. البته، همه ی چیز در دنیای کازینو برنده نیست. تعداد زیادی از تغییراتی کـه بـهعنوان «آخرین نوآوری» معرفی می شوند چیزی بیش از یک مد گذرا نبودند.
شکافهاي 7 قرقره روی کاغذ معنا پیدا کردند. منظورم اینه کـه اگه 6 قرقره خوبه باید 7 تا عالی باشه. مشکل این اسـت کـه اسلات هاي 7 حلقه واقعا چیز بیشتری بـه بازیکن ارائه نمیدهند.
در حالی کـه دستگاههاي 7 حلقه هرگز در کازینوهای آجری و ملات بلند نمیشدند، تعداد زیادی از کازینوهای آنلاین بـهعنوان محبوبترین دستگاههاي اسلات از شبکههاي عظیم 7 حلقهاي برخوردار هستند.
رونق پوکر یکیدیگر از عوامل مهم در انبوه بازی هاي شکست خورده و فراموش شده کازینو بود. Showtime Hold’Em یکی از آزمایشات محکوم بـه فنا بود.پوکر Showtime در اصل فقط تگزاس هولدم با اطلاعات بیشتر بود.
بـه عنوان مثال، بازیکنان اجازه داشتند کارت هاي مخفی شده حریفان خودرا ببینند.
زمانی کـه PokerStars بازی را منتشر کرد، با سر و صدای زیادی همراه بودو از طرفداران برتر انها حمایت میشد. حتی با این همه ی تلاش بازاریابی، بازی شکست خورد.
مشکل اصلی کـه میبینم این اسـت کـه برایم مهم نیست کـه کارت هاي تا شده را ببینم اگر بـه این معنی باشد کـه کارت هاي مخفی خودرا بـه جدول نشان میدهم.
اکثر بازیکنان پوکر خوب یاد گرفتهاند کـه حریفان را بر اساس نحوه شرطبندی روی تخته، دریک محدوده قرار دهند.
داشتن اطلاعات بعد از این واقعیت فقط بـه بازیکنان ضعیف تر کمک می کند تا تمایلات رقیب خودرا سریع تر یاد بگیرند. در پایان، تودهها موافقت کردند و این بازی در عرض چند ماه پس از انتشار لغو شد.
پوکر تکراری یک پیشنهاد نسبتاً جذاب بود کـه در دهه 1990 توسعه یافت. این بازی درسال 2007 با راه اندازی یک وبسایت اختصاصی بـه اوج محبوبیت خود رسید.
پوکر تکراری برای تقویت بیشتر جنبه مهارت تگزاس هولدم درنظر گرفته شده اسـت . ایده این بود کـه 2 میز دریک بازی وجود داشته باشد و بـه هر صندلی مربوطه بـه طور هم زمان کارت هاي مشابه داده شود.
ایده این اسـت کـه ببینیم چه بازیکنانی با همان دست موثرتر بازی می کنند. برای قماربازی مثل من کـه بر بازی هاي مبتنی بر مهارت تاکید دارد و بـه شانس اعتقادی ندارد، بازی زیباست.
با این حال، بـه نظر میرسد کـه اکثر بازیکنان پوکر از نقشی کـه شانس در تعیین سرنوشت ما ایفا می کند قدردانی می کنند.
وبسایت در عرض 12 ماه آفلاین شد و پوکر تکراری مانند تعداد زیادی از انواع دیگر پوکر در سایه محو شد.
این بازیهاي کازینویی فراموششده برای عده اي از شـما یک سفر جذاب بـه مسیر خاطرهاي بوده اسـت، بی شباهت بـه نگاه کردن بـه یک سالنامه قدیمی دبیرستان.
احتمالاً تعداد بیشتری از خوانندگان بازیهاي کازینو شکست خورده و فراموش شده را مرور میکردند، دقیقاً مانند بچههایي کـه کتاب سالنامه والدین خودرا مرور می کنند و زیر لب می گویند: «انها بـه چه فکر می کردند؟»