اموزش بازی ظهر المپوس«Battle of Olympus» Revenant یک پلت فرم غیرمتمرکز بازی اسـت و ماموریت ما…از زمان اعلام Battle of Olympus، ما خوشحالیم کـه جامعه از بازی منتشر شده و محتوایی کـه منتشر میکنیم لذت میبرند.این مقاله توضیحات عمیقی از مکانیک ها و انیمیشن هاي بازی ما ارائه می دهد. بدون هیچ مقدمه اي، بیایید درست شیرجه بزنیم!
در اوایل توسعه، ما تصمیم گرفتیم رویکرد کمتری را بـه مکانیک گیم پلی در پیش بگیریم. در Battle of Olympus تنها چیزی کـه نیاز دارید 3 دکمه اسـت. بدون شمردن کلیدهای حرکتی، دستوراتی مانند مشت، لگد و خشم بـه بازیکن فرصتهاي زیادی می دهد تا ترکیبهاي ویرانگر همراه با تواناییهاي حرکتی منحصربهفرد را آزاد کند تا حریفان را بـه زمین بیاورد. بعد از این کـه حساب کردیم، بـه حدود 24 ترکیب ممکن میرسد.
Battle Of Olympus بـه شدت از Tekken و Street Fighter الهام گرفته شده اسـت ؛ با این حال، هیچ فرمانی برای مسدود کردن وجود نخواهد داشت. پس از بحث در مورد این موضوع با تیم، ما متوجه شدیم کـه برای بازیکنانی مانند شـما روش خوبی اسـت کـه حریفان خودرا در بازی یاد بگیرند – سبک بازی کنید و از تمام دکمهها بـه دور باشید.تنها راهی کـه شخصیت شـما بـه صورت خودکار مسدود می شود، زمانی اسـت کـه شـما بیکار هستید.
وقتی نوبت بـه مشت زدن و لگد زدن میرسد، ما ان را ساده نگه می داریم. مشت زدن در نبرد المپ سریع تر اسـت، اما آسیب کمتری نسبت بـه لگد وارد می کند.در مقابل، لگد زدن بسیار سنگین تر خواهد بودو آسیب بیشتری وارد می کند. هر حرکت بسته بـه موقعیت اثربخشی متفاوتی خواهد داشت. ما معتقدیم کـه این بازیکن را وادار می کند تا حرکت بعدی خودرا دقیق تر برنامه ریزی کند.
اگر این دو جنبه مبارزه رابا جلوههاي حرکتی ترکیب کنید، لایهاي از پیچیدگی ایجاد می شود کـه بازیکنانی را کـه فقط از روی هوی و هوس میجنگند، از بازیکنانی کـه بـه دنبال یک مزیت تاکتیکی برای خوردن خاک رقیب هستند جدا می کند.
توسعه اولیه انیمیشن ها چگونه بود. ما در ساختن انیمیشنها تا حد امکان طبیعی و روان بـه نظر میرسند.بعد از این کـه انیمیشن ها را کامل کردیم، بافت ها و افکت هایي وجوددارد کـه اعمال و افکت ها را اعمال میکنیم. ما چیزی شبیه بـه این را دریافت میکنیم .
انیمیشن ها باید بـه خوبی با ترکیب ها جریان داشته باشند تا طبیعی بـه نظر برسند. انچه در بالا میبینید چیزی نزدیک بـه ان اسـت کـه ما بـه دنبال ان هستیم، اگر چه محتوای این مقاله در طول فرآیند توسعه دستخوش تغییر خواهد شد. با این حال، اگر شـما علاقه مند بـه شرکت در تست آلفا هستید،تو می تواني اینکار را این جا انجام دهی.
Rage یکیدیگر از اجزای اصلی در گیم پلی بازی Battle of Olympus اسـت.Rage متری اسـت کـه با اجرای کمبوها و آسیب رساندن بـه رقیب پر می شود. شـما میتوانید این قدرت رابا استفاده از ترکیبات کمتر تهاجمی از حرکات خرج کنید. با این حال، اگر منتظر بمانید تا نوار پر شود، قدرت خدایان بـه شـما داده میشود تا دشمنان خودرا با ترکیبهاي تضعیفکننده شکست دهید.
با درنظر گرفتن همه ی این موارد، فکر میکردیم جالب اسـت کـه شـما رابا داستان Battle Of Olympus آشنا کنیم. هر بازی مبارزه اي خوب باید داستانی داشته باشد تا شـما در بین خون ریزی از ان لذت ببرید. بدون این کـه خیلی زود خراب شود، در این جا یک قطعه کوچک وجوددارد «در آینده نزدیک بـه یک نمای کلی کامل توجه کنید!».
المپوس همیشه میدان جنگ نبود. در طول 100 سالگرد شهر، صلح و هماهنگی قبل از شروع هرج و مرج حاکم بود. در ابتدا، خدایان برای مردم بودند، بیماری ها را درمان میکردند و طول عمر انسان را فراتر از انچه کـه بسیاری تصور میکردند ممکن بود، افزایش دادند. اما در چند سال اخیر، خدایان منزوی شدند و مردم بـه کار خود پرداختند.
بـه همین دلیل، شهر در دسترس تهدیدها قرار گرفت و خیابانها ناامن شدند ودر اثر نبردهای بی پروا و ویرانی ویران شدند. ودر پسزمینه صدای زئوس شنیده میشد کـه خدایان را از بلندیها بـه چالش میکشید، تمسخر میکرد و فانیان را بـه چالش می کشید.
در حال حاضر، امیدواریم از این غواصی عمیق در مجموعه ذهنی ما لذت برده باشید و بـه مراحل توسعه بازی Battle Of Olympus دست پیدا کنید و بی صبرانه منتظر بـه اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد بازی خود در روزها و هفته هاي آینده باشیم. مطمئن شوید کهما را در تمام شبکه هاي اجتماعی دنبال نمایید. دفعه بعد می بینمت، Revenants!